Zásady pro
sociální sítě

SIGMA Corporation, zkráceně „SIGMA“, je společnost zabývající se optickými zařízeními, která vyrábí a prodává digitální fotoaparáty, výměnné objektivy, systémové blesky a další příslušenství pro fotografování. Stránky SIGMA CZSK na Facebooku a Instagramu jsou oficiálními platformami sociálních médií vytvořenými a provozovanými společností Hama spol. s r.o., kde jsou neustále k dispozici nejnovější zprávy a multimediální obsah související s produkty, službami a firemními aktivitami SIGMA (akce, iniciativy v oblasti CSR/životního prostředí, vystoupení v médiích atd.).

Seznam oficiálních stránek SIGMA CZ a SK na sociálních sítích

Facebook

Instagram

Provozovatel: Hama spol. s r.o.
* Tyto služby mohou být společností Hama spol. s r.o. kdykoli bez předchozího upozornění pozastaveny nebo zrušeny.

Podmínky

Za účelem zlepšení komunikace na sociálních médiích vytvořených společností Hama spol. s r.o. a souvisejících se souvisejícími službami se společnost Hama spol. s r.o. zavazuje dodržovat následující podmínky týkající se těchto služeb. Před zahájením používání daných služeb je nutné si přečíst podmínky používání, protože uživatelem dochází k automatickému přijetí podmínek používání již pouhým používáním služeb.

Základní obsahové prvky

  • Informace o produktech a službách SIGMA.
  • Prezentace fotografií, videí nebo souvisejících děl pořízených pomocí produktů SIGMA, jakož i profilů fotografů/kameramanů.
  • Informace o kampaních a aktivitách SIGMA.
  • Informace o akcích SIGMA (např. oficiální informace, sponzorství, výstavy, veletrhy, workshopy atd.)
  • Informace o iniciativách v oblasti CSR/životního prostředí.
  • Mediální vystoupení související s produkty SIGMA a firemními akcemi.

Správa odpovědí a sociálních médií

Vezměte prosím na vědomí, že společnost Hama spol. s r.o. ne vždy reaguje na komentáře a příspěvky, které uživatelé zveřejňují prostřednictvím výše uvedených služeb.

Pozastavení a smazání účtů na sociálních médiích

Společnost Hama spol. s r.o. má právo kdykoli bez předchozího upozornění a souhlasu uživatelů pozastavit nebo smazat účty na sociálních médiích z nepředvídatelných důvodů nebo v případě jakýchkoli okolností, které ztěžují pravidelné zveřejňování informací.

Otevírací doba společnosti Hama spol. s r.o.

Pondělí až pátek: 8:00 – 16:00

* Příspěvky mohou být publikovány i mimo výše uvedené časy.
* Dotazy týkající se produktů a služeb směřujte na stránku podpory nejbližšího distributora.

Služby obecně

  • Upozorňujeme, že ne všechny příspěvky (včetně textových příspěvků a obrázků) odrážejí postoj společnosti Hama spol. s r.o.
  • Upozorňujeme, že obsah zobrazený na stránkách provozovaných společností Hama spol. s r.o., ale zveřejněný uživateli, neodráží postoj a hodnoty společnosti Hama spol. s r.o., zaměstnanců společnosti Hama spol. s r.o. ani jiných stran spojených se společností.
  • Společnost Hama spol. s r.o. nenese odpovědnost za přesnost, užitečnost, spolehlivost a aktuálnost informací zveřejněných na platformách sociálních médií a obsahu zaslaného uživateli.

Zřeknutí se odpovědnosti

Služby sociálních médií fungují na vlastní infrastruktuře, která je mimo sféru zájmu společnosti Hama spol. s r.o.

  • Společnost Hama spol. s r.o. nemůže poskytovat žádné informace o fungování služeb sociálních médií, dostupnosti služeb nebo výpadcích služeb.
  • Společnost Hama spol. s r.o. nemůže poskytovat informace o funkci a používání služeb sociálních médií ani o fungování softwaru a telefonních aplikací, které jsou k dispozici od poskytovatelů služeb sociálních médií nebo třetích stran.
  • Společnost Hama spol. s r.o. nenese odpovědnost za žádné škody utrpěné spotřebiteli v důsledku používání nebo přerušení služeb sociálních médií.
  • Společnost Hama spol. s r.o. nenese odpovědnost za žádné škody způsobené uživatelům nebo třetím stranám v důsledku používání služby, pokud škoda není výsledkem úmyslného zlovolného jednání nebo hrubé nedbalosti ze strany společnosti Hama spol. s r.o.
  • Společnost Hama spol. s r.o. nenese odpovědnost za škody utrpěné uživateli nebo třetími stranami, které lze přičíst komunikaci mezi uživateli nebo mezi uživatelem (uživateli) a třetí stranou. V případě sporu je uživatel nebo třetí strana povinna nahradit poškozené straně škodu na vlastní náklady nebo jinak spor urovnat. Pokud uživatel nedodrží pokyny pro sociální média zveřejněné společností Hama spol. s r.o. a tím způsobí společnosti Hama spol. s r.o. škodu, může společnost Hama spol. s r.o. požadovat náhradu škody od dotčeného uživatele.
  • Společnost Hama spol. s r.o. může kdykoli bez souhlasu uživatelů změnit zásady pro sociální média. V takovém případě se na používání platforem sociálních médií okamžitě vztahují nové pokyny pro sociální média.

Zásady mazání, zakázané chování

  • Jakýkoli příspěvek, který je v rozporu se společnými hodnotami nebo obsahuje obscénní nebo urážlivý jazyk vůči ostatním, je zakázán.
  • Jakýkoli podvodný, zavádějící nebo nelegální obsah je zakázán.
  • Zakázané jsou příspěvky, které diskriminují nebo hanobí ostatní nebo porušují podobnost, soukromí, lidská nebo osobnostní práva nebo pověst třetí strany.
  • Jakýkoli příspěvek, který je považován za eticky problematický, je zakázán.
  • Jakýkoli příspěvek, který nesouvisí se službou nebo narušuje provoz služby, je zakázán.
  • Jakékoli komerční příspěvky, včetně, ale nejen, reklamy na vlastní produkty nebo obchody, nebo prezentace vaší společnosti, jsou zakázány.
  • Je zakázáno publikovat jakékoli příspěvky, které přímo nebo nepřímo odhalují osobní nebo důvěrné informace nebo usnadňují jejich identifikaci nebo únik.
  • Je zakázáno vydávat se za jiné uživatele pomocí falešných údajů.
  • Je zakázáno nahrávat software chráněný autorskými právy na platformy sociálních médií.
  • Je zakázáno nahrávat škodlivé počítačové programy, maskované soubory nebo jiný malware.
  • Je zakázáno zveřejňovat informace pomocí falešných osobních údajů.
  • Je zakázáno jakékoli jednání, které brání provozu služeb sociálních médií nebo způsobuje škodu třetím stranám, včetně společnosti Hama spol. s r.o., stejně jako jakékoli jednání, které může mít pravděpodobné důsledky výše uvedeného.
  • Je zakázáno omezovat dostupnost služeb způsobením přetížení serveru.
  • Je zakázáno falšovat informace zveřejněné na sociálních médiích.
  • Dále je zakázáno jakékoli jednání, které společnost Hama spol. s r.o. z rozumných důvodů považuje za nevhodné.

Zpracování osobních údajů

Pokud společnost Hama spol. s r.o. získá přístup k osobním údajům prostřednictvím sociálních médií, bude s nimi nakládat s náležitou péčí a v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.

Zásady ochrany osobních údajů

Zákon o duševním vlastnictví

Autorská práva k informacím (text, obrázky atd.) zveřejněných uživateli prostřednictvím služeb, zaslaných společnosti Hama spol. s r.o. e-mailem nebo jakýmkoli jiným způsobem během používání služeb sociálních médií zůstávají uživateli, který je zveřejnil nebo zaslal, ale tím, že je zveřejnil nebo zaslal, uděluje uživatel nevýhradní a bezplatnou licenci k jejich použití a společnosti SIGMA (která se vztahuje na kopírování, zpracování a opětovné zveřejnění v České republice, Slovensku, Japonsku nebo jakékoli jiné zemi). Zveřejněním nebo zasláním uživatel souhlasí, že nebude uplatňovat žádná autorská práva v souvislosti se zveřejněnými nebo zaslanými informacemi vůči společnosti Hama spol. s r.o. ani SIGMA.
Uživatelé nesmějí kopírovat, distribuovat ani jakýmkoli způsobem zveřejňovat obsah (text, obrázky atd.) zveřejněný na platformách sociálních médií, pokud se kopírování neprovádí v rámci soukromého použití. Informace zveřejněné na sociálních médiích mohou být používány pouze v souladu s ustanoveními autorského zákona. Uživatelé nesmí při používání těchto informací porušovat práva nebo poškodit pověst společnosti Hama spol. s r.o., zaměstnanců společnosti Hama spol. s r.o., společnosti SIGMA, zaměstnanců společnosti SIGMA nebo třetích stran v souvislosti s jejich podobou, soukromím, osobností nebo pověstí.

Rozhodné právo, jurisdikce

V případě sporu mezi uživatelem a společností Hama spol. s r.o. ohledně jakýchkoli otázek souvisejících se službami sociálních médií, které nejsou uvedeny v tomto dokumentu, strany spor vyřeší v dobré víře. Pokud je k vyřešení sporu nutné soudní řízení, může uživatel podle svého uvážení podat žalobu u soudu svého bydliště nebo místa pobytu.

Dotazy

Dotazy týkající se produktů a služeb směřujte na stránku podpory nejbližšího distributora.